środa, 10 lutego 2010

Nefer


zdjęcie: myspace zespołu

Przepraszam, a te dzieci to ile mają lat? 15?
A zresztą, czy to ważne, że w zespole Nefer średnia wieku nie przekracza 16 lat, jesli mamy do czynienia z prawdziwymi młodymi talentami wykopanymi ze szkoły muzycznej? To plus tatuś, zawodowy muzyk, wystarczyło, aby podpisać kontrakt z majorsem Sony & BMG Music. I tak, w 2008 roku, ukazała się płyta "cudownej czwórki z Łodzi", a na niej takie piosenki jak: "Samotni w sieci", "Suchy mak", "Wyluzuj". Czyli jesteśmy romantyczni, ale jednocześnie, jak na tak młody wiek przystało, wyluzowani. I dość chyba hardkorowi, w końcu jedna z ich nowszych piosenek nie nadawała się do emisji w stacjach radiowych! Co nie umniejsza znaczenia licznych sukcesów grupy: supportowania Avril Lavigne, śpiewania z Arturem Gadowskim w jednej piosence, występowania na jednej scenie z Kasią Cerekwicką czy wreszcie... zaszczytu bycia jurorem w kategorii "teen" w plebiscycie Onet Blog Roku 2008.

Myspace grupy: www.myspace.com/neferband

4 komentarze:

Tomek pisze...

taki polski odpowiednik tokio hotel. śmiech na sali.

Anonimowy pisze...

kurwa srać mi sie chce jak ich widze... toż to polska własnie

Anonimowy pisze...

to dziewczynki czy chłopczyki?

lwpeig pisze...

nie wiadomo. ale budujące jest czytanie komentarzy pod zdjęciami na ich spejsie.
np: "AdaśxD Masz dziewczyne? wiesz no bo ja chętna! rękawiczka extra!Ale żeby osrazu emo! Ja siem maluje dość często na czarno i to że mam podkreslone oczy na czarno mówia ze ja to emo! Adasiek Kochaaaaaaaaam cię! pzd" albo "Jaśiek czemu ty mi się kojarzysz z moim wujkiem na tym zdjęciu! normalnie identyk! supcio pieszczocha! Daj mi ją! hihi! I LoVe NeFeR!!!!"