środa, 7 kwietnia 2010

Video: Jedenu "Żyżowe Żyrafy"

They Are From Poland z dumą informuje wszystkich czytelników, że od dzisiaj ruszamy z nowym cyklem postów. Będziemy publikować i komentować klipy wspaniałych polskich zespołów. Zarówno tych, o których już pisaliśmy, jak i tych, o których dopiero napiszemy. Na początek przyjrzymy się ponownie zespołowi Jedenu.


Spróbujmy sobie wyobrazić ową imprezę: kiedy żony i dzieci poszły już spać, zmęczeni wielogodzinnym grillowaniem panowie wyjęli czwartą flaszkę i zabrali się za komponowanie tej jakże imprezowej piosenki. Wprawieni w iście rockandrollowy stan, ułożyli taki oto tekst:

W kratę koc
Nie będzie mi zimno w tę noc
Choć za oknem ujemnie, przyjemnnie
W środku mi dobrze jest
Zobacz mnie poczuj mnie
Ogrzej się

Znowu drżysz
I myślisz co będzie jutro
Pojutrze czy wejdzie czy przejdzie
Humor ten
Może śmiech może czek
Może płacz może pech

Nic to

Bo niebo nad nami
Się nie zawali
Więc jeśli chcesz wejść
To weź drabinę

Żyżowe żyrafy
Z różowym brzuchem
Łosicy
Już nie walczą

Czerwone kermity
Jak nie zapomną
To może przyjdą
Znów za chwilę

Moje myśli i Twoje

Nam zatańczą

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie no, robi się coraz bardziej srogo...

Anonimowy pisze...

to chyba najgorszy, najbardziej kiczowy utwór jaki w życiu słyszałem. Dzięki chłopaki za nowe doświadczenie ! Szkoda że nie pozytywne.

lwpeig pisze...

Tekst tej piosenki to zbrodnia.

myga pisze...

o dżizasie ;OO

Anonimowy pisze...

oh God... :/
to juz robi sie smutne, to przestalo byc smieszne..
oni wogole maja odbiorcow??