czwartek, 25 lutego 2010

All Is On


Kolejne cudowne dzieci polskiej alternatywy. Powstali w Kielcach w 2007 roku, a już dwa lata później wygrali plebiscyt Muzyczne Scyzoryki, gdzie byli oceniani przez Andrzeja Piasecznego, Krzysztofa Kasowskiego i Liroya (co on ma wspólnego z rockiem - nie wiemy). Poza obowiązkowym profilem na Naszej Klasie, grupa ma również fanklub zarządzany przez małolaty, które jeszcze nie wyrobiły sobie muzycznej świadomości. A skąd oni biorą takie fanki? Prawdopodobnie z obozów i kolonii, na których chętnie koncertują:



Myspace All Is On: www.myspace.com/allisonpl

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

sądzę, że powinniście wspomnieć kiedyś o grupie Ashtray.
www.myspace.com/bandashtray

Anonimowy pisze...

Kurcze, jak trafiłem na Waszego bloga to miałem wysłać sugestię tej grupy, ale widać nie trzeba ;)

They Are From Poland pisze...

Jeśli masz jakieś równie atrakcyjne i beznadziejne przypadki to poprosimy na maila, albo o wrzucenie tutaj:)
Dziękujemy za komentarz.

lwpeig pisze...

gifowe zdjęcia w klopie rządzą. Romantyczni chłopcy i brudny klop. Alegoria rozdzierających emocji?
Straszna rzecz spotkała mnie słuchając piosenki "Zapamiętaj" na wysokości 2:00 przemówił do mnie jakiś demon albo sam szatan i trochę się przestraszyłem. :P

lwpeig pisze...

Dziecięce wspomnienia... ah! Pewnie za koncert na koloniach dobrze płacą. Albo to taka charytatywa z potrzeby serca.